Mechanizmy stresu i jak sobie z nim radzić
Czas jest największym środkiem finansowym. Choćbyśmy zdecydowali się pewnego dnia zaprzestać działań, obrażając się po kolei na wszelkie możliwe czynności, by nie kiwnąć nawet palcem – i tak nim płacimy. Jest zatem silniejszy od nas, dzieje się poza nami, ale także w nas i przez nas. Wydajemy go codziennie. Ilekroć podejmujemy jakiś wybór, wyjmujemy monetę z jego skarbonki. Stąd też wszyscy coraz intensywniej zastanawiają nad tym, jak czas pomnożyć, ocalić, odzyskać lub – jeżeli to możliwe – lepiej wykorzystać.
Czy da się zwiększyć ilość wykonanych obowiązków tak, żeby nie przekładało się to na konieczność dłuższego pobytu w pracy? Jak realizować zadania skuteczniej i sprawniej, ciesząc się z wysokiego poziomu energii swoich pracowników, którzy po powrocie do domów mają jeszcze apetyt na życie osobiste? Każdy chciałby znać tajniki zarządzania kapitałem najsilniejszej waluty świata.
W programie obejmującym blok zarządzania czasem znajdziesz przede wszystkim następujące zagadnienia:
Jak traktować czas w Twojej firmie jako zasób?
Jak tworzyć efektywne harmonogramy dnia?
Jak ustalać priorytety?
Jak grupować zadania?
Jak określać limity czasowe zadań?
Problematyka multitaskingu – szanse i zagrożenia
Praca z innymi ludźmi – jak obrócić czas w kapitał pieniężny?
Rola asertywności w organizacji czasu
Zjawisko pożeraczy czasu – jak się przed nim bronić?