Jak wygląda praca z trudnym klientem? Kim tak właściwie jest klient trudny? Na te pytania ciężko udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Dla jednych trudnym klientem będzie osoba stanowcza, roszczeniowa, uparta i mówiąca wprost, czego oczekuje podczas obsługi, a dla drugich to ktoś chaotyczny, niezorganizowany i nadużywający uprzejmości sprzedawcy czy usługodawcy.
O czym jest kurs? Jakie obejmuje zagadnienia?
- Asertywna komunikacja w pracy z klientem, jak i również rozwiązywanie konfliktów
- Metody radzenia sobie ze stresem
- Zwiększenie skuteczności osobistej
- Praca z trudnym klientem
Jaki jest cel tego kursu?
Celem kursu jest zapoznanie uczestnika z tematyką asertywnej komunikacji, jak i również metod radzenia sobie ze stresem. Umiejętności te, są bardzo przydatne w pracy z trudnym klientem, który może zjawić się w naszym miejscu pracy.
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs kierujemy dla wszystkich pracowników, którzy mają trudność w radzeniu sobie podczas pracy z trudnym klientem. Każda osoba zainteresowana rozwinięciem swoich umiejętności pracy z klientami, powinna zapoznać się z tematyką naszego kursu.
Jakie są założenia organizacyjne, jak i również techniczne kursu?
Czas trwania kursu wynosi 4 x 1.5 godziny zegarowej.
Kurs prowadzony jest przez doświadczonego wykładowcę: mgr Magdalena Grzeszkowiak.
Kurs stworzyliśmy we współpracy z Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia.
Zapraszamy również do zapoznania się z pełną ofertą na naszej stronie.