Przejdź do treści

Zarządzanie czasem pracy

Zarządzanie czasem pracy

Czas jest największym środkiem finansowym. Choćbyśmy zdecydowali się pewnego dnia zaprzestać działań, obrażając się po kolei na wszelkie możliwe czynności, by nie kiwnąć nawet palcem – i tak nim płacimy. Jest zatem silniejszy od nas, dzieje się poza nami, ale także w nas i przez nas. Wydajemy go codziennie. Ilekroć podejmujemy jakiś wybór, wyjmujemy monetę z jego skarbonki. Stąd też wszyscy coraz intensywniej zastanawiają nad tym, jak czas pomnożyć, ocalić, odzyskać lub – jeżeli to możliwe – lepiej wykorzystać.

Czy da się zwiększyć ilość wykonanych obowiązków tak, żeby nie przekładało się to na konieczność dłuższego pobytu w pracy? Jak realizować zadania skuteczniej i sprawniej, ciesząc się z wysokiego poziomu energii swoich pracowników, którzy po powrocie do domów mają jeszcze apetyt na życie osobiste? Każdy chciałby znać tajniki zarządzania kapitałem najsilniejszej waluty świata.

To staje się osiągalne, jeśli spojrzy się na czas przez medium, jakim jest nawyk. Udział w szkoleniu w oparciu o naukowo weryfikowalne metody zarządzania czasem pozwoli wypracować wśród członków Twojego zespołu szereg metod usprawniających optymalizację. Oprócz treningu praktycznych umiejętności i strategii planowania, w trakcie szkolenia zwrócimy również uwagę na czynniki utrudniające i hamujące sztukę zdobywania celów.

W programie obejmującym blok zarządzania czasem znajdziesz przede wszystkim następujące zagadnienia:

Jak traktować czas w Twojej firmie jako zasób?
Jak tworzyć efektywne harmonogramy dnia?
Jak ustalać priorytety?
Jak grupować zadania?
Jak określać limity czasowe zadań?
Problematyka multitaskingu – szanse i zagrożenia
Praca z innymi ludźmi – jak obrócić czas w kapitał pieniężny?
Rola asertywności w organizacji czasu
Zjawisko pożeraczy czasu – jak się przed nim bronić?

Skontaktuj się z nami!

MENTAL PANDA
UL WIELKA ODRZAŃSKA 18/1
70-535 SZCZECIN